Od svog osnivanja, Status.rs je svoju poziciju gradio i na uverenju da je pružanje kvalitetnih usluga održavanja i podrške osnov na kome se gradi poverenje kupca.
Svesni toga mi u Status.rs-u nudimo svojim korisnicima nekoliko režima održavanja računarske i programske opreme:
- Održavanje u garantnom roku
- Održavanje van garantnog roka sa ugovorom
- Održavanje van garantnog roka po pozivu
Svi ovi tipovi ugovora mogu se prilagoditi potrebama korisnika, pa tako održavanje može biti u i van redovnog radnog vremena, pod za to posebno predviđenim uslovima. Da bi se odgovorilo ovim zahtevima i informacioni sistemi naših korisnika održali sa punom raspoloživošću i funkcionalnošću Status.rs servis raspolaže organizacionim i materijalnim preduslovima:
- Visokospecijalozovani stručni kadar
- Skladište rezervnih delova
- Opremljenost specijalizovanim alatima i mernim uređajima
- Pristup najažurnijoj servisnoj literaturi
- Pristup višim stupnjevima u hijerahičnoj lestvici servisa za on-line i remote dijagnostiku
Naši korisnici upotrebljavaju razlicite racunarske platforme sa različitim operativnim i informacionim sistemima ipak, ujedinjuje ih jednak stepen pažnje i kvaliteta kojim ih Status.rs servis podržava.