Korisnički servis

Kategorija: Servis

Strateška orijentacija Status.rs-a je da svoje usluge i proizvode približi krajnjem korisniku usluga, da analizira njegove potrebe i želje, i da pravovremeno i na adekvatan način ispuni njegova očekivanja.

Sa tim ciljem je u okviru preduzeća formiran KORISNIČKI SERVIS koji korisnicima i svim zainteresovanima pruža sledeće usluge:

RAD NA TERENU: Snimanje terena I prostora, planiranje I izvodjenje radova u skladu sa zahtevima korisnika. Naši tehničari obavljaju rad na terenu na teritoriji cele Srbije.

KUĆNA DOSTAVA: Za korisnike koji nisu u mogućnosti da donesu ili preuzmu opremu u prostorijama servisa Status.ra-a obezbeđujemo dostavu na kućnu adresu.

ADMINISTRATIVNA PODRŠKA: Zaposleni u korisničkom servisu pružaju osim savetodavne i logističku pomoć korisnicima.

INFOCENTAR: Zahvaljujući stručnom i profesionalnom osoblju korisnici su u mogućnosti da preko telefona dobiju kompletnu informaciju, savet ili preporuku kako da na najbrži i najefikasniji način dođu do adekvatnog proizvoda ili usluge iz oblasti IT-tehnologija.

PRODAVNICA: Da bismo izašli u susret korisnicima koji nisu u mogućnosti da posete naše maloprodajne objekte omogućavamo kupovinu naših proizvoda putem telefona uz svu udobnost koju ovaj način kupovine pruža.

STRUČNE KONSULTACIJE: Znanje i iskustvo sticano dugogodišnjim radom stavljamo na raspolaganje našim korisnicima kroz direktnu komunikaciju sa IT inženjerima i tehničarima:

  • Stručne konsultacije u našim maloprodajnim objektima
  • Online savetovalište na našem site-u gde korisnici mogu postavljati pitanja i dobiti savete stručnjaka.

KORISNIČKI SERVIS je u obavezi da stalno istražuje potrebe korisnika i da u skladu sa tim proširuje i unapređuje spektar svojih usluga. Očekujemo od naših korisnika da nam u tome pomognu svojim predlozima, kritikama i savetima jer ćemo na taj način najbrže doći do cilja koji nam je zajednički:

Kvalitetna usluga = Zadovoljan korisnik

Korisnički servis Status.rs radi u skladu sa „Pravilnikom o pružanju usluga i realizaciji postavljenih zadataka u oblasti IT tehnologija“.

Tekst pravilnika možete preuzeti ovde (pdf, 182KB)